loading...

travel

تور ارزان

بازدید : 30
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مينسك بزرگترين شهر بلاروس به شمار مي رود و پايتخت آن است. اين شهر در كنار رودخانه نياميا واقع شده است. تور مينسك هر ساله مورد توجه تيم هاي زيادي قرار مي گيرد و اغلب افراد علاقه مند هستند كه از زيبايي هاي اين شهر ديدن كنند. در اين مقاله قصد داريم در خصوص جاذبه هاي ديدني اين شهر صحبت كنيم اين طور كه مشخص شده است تور تفريحي مينسك از ارزانترين و مناسب ترين تورهاي خانوادگي محسوب مي شود بنابراين بهتر است كه از شرايط موجود استفاده كنيد.

راهنماي سفر به شهر مينسك

مينسك پايتخت بلاروس است و البته 80 درصد اين شهر در جنگ جهاني دوم تخريب شده است و بارها مورد بازسازي قرار گرفته است. سبك باستاني براي بازسازي اين شهر رعايت شده است تا زيبايي هاي آن باقي بماند. مينسك از دسته شهرهاي بسيار شگفت انگيز محسوب مي شود و به نوعي محل مورد علاقه اروپاييان است. ساختمان هاي اين شهر داراي زيبايي هاي خاصي هستند و شما مي توانيد بخش هاي مختلف شهر را مورد بازديد قرار دهيد. مي دانيم كه بلاروس در شرق اروپا قرار دارد و با ليتواني همسايه است. اين كشور داراي مساحت بزرگي است به طوري كه بخش قابل قبولي از كشور توسط جنگل ها پوشيده شده است. در تور مينسك مي توانيد با پر رونق ترين منابع طبيعي آشنا شويد.

راهنماي سفر به شهر مينسك

فرهنگ و زبان مردمان مينسك

مردمان بلاروس به طور كلي داراي يك سري رفتارهاي قانونمندانه هستند به عنوان مثال در اين شهر نبايد بد رانندگي كنيد در اين صورت نه تنها جريمه مي شويد بلكه از سوي مردم نيز ارزشتان از دست مي رود اينطور كه مشخص شده است زبان مردمان مينسك بسيار شيرين است و به دو زبان بلاروسي و روسي صحبت مي كنند و البته بخش شمالي آن بيشتر به زبان روسي صحبت مي شود. عده اي ديگر نيز در اين شهر به زبان انگليسي صحبت مي كنند. در نظر داشته باشيد كه واحد پول بلاروس روبل بلاروسي است و البته شما بايد با خود پول نقد به همراه داشته باشيد.

اين شهر از تهران منفي 30 دقيقه اختلاف زماني دارد. در مينسك اغلب افراد شبها زود به رخت خواب مي روند و معمولا صبح هاي خيلي زود كار و فعاليت در اين شهر آغاز مي شود شما در طول شب شاهد خيابان هاي خلوت و آرام هستيد، هتل هاي اين شهر داراي درجه بندي هاي مناسبي هستند و اين موضوع رزرو تور مينسك را بسيار ارزانتر و آسان تر مي كند البته براي رزرو تور ارزان قيمت مينسك يك سري طرح هاي تخفيف براي شما فراهم شده است.

وضعيت آب و هواي شهر مينسك

زماني كه قصد سفر با تور مينسك داريد بايد به آب و هواي آن نگاهي بيندازيد، اينطور كه مشخص شده است اين شهر داراي آب و هواي قاره اي گرم و مرطوب است و البته به دلايل مختلف ديده مي شود كه شاهد جوي ناپايدار در اين شهر هستيم. در زمستان ها آب و هواي شهر به منفي 4 مي رسد و تابستان هاي آن نيز داراي حداكثر دماي 18 درجه است در نظر داشته باشيد كه در اين شهر به صورت سالانه 690 ميلي متر بارش اعلام شده است كه عدد قابل قبولي است.

به طور كلي در فصل هاي پاييز و زمستان تور مينسك اغلب با بارش باران هاي ريزي و هميشگي همراه است و اين موضوع در بهار و تابستان بسيار كمتر است در تابستان شاهد هواي بسيار گرم نيستيم اما به هرحال هواي اين شهر مرطوب است و افرادي كه به عرق كردن عادت ندارند شايد تابستان ناخوشايندي را در اين شهر تجربه كنند. تور تفريحي مينسك از دسته تورها بسيار پر طرفدار براي خانواده محسوب مي شود و شايد اين موضوع به دليل آب و هواي نرمال اين شهر و يا هزينه پايين تور ارزان قيمت مينسك باشد.

بهترين زمان سفر با تور مينسك

در خصوص اينكه كدام ماه مي تواند انتخاب بهتري براي تور توريستي مينسك باشد شايد نياز به بررسي بخش هاي مختلف سفر است به اين معني كه اگر فكر مي كنيد مشكلي با گرما نداريد ماه هاي تير و مرداد گزينه هاي عالي محسوب مي شود اينطور كه مشخص شده است در ماه هاي سرد سال يعني دي و بهمن ميزان مسافر به اين شهر بسيار كمتر است و افرادي كه به دنبال هزينه كمتر تور تفريحي مينسك هستند مي توانند در فصل هاي سرد سال به اين شهر سفر كنند. باراني ترين ماه ها براي انتخاب تور مينسك ارديبهشت و خرداد و تير اعلام شده است البته همه چيز به خودتان بستگي دارد.

در نظر داشته باشيد كه عموم افراد براي اينكه بتوانند سفري مناسب و ارزانتر داشته باشيد بايد به سراغ رزرو اينترنتي تور مينسك بروند و از شرايط موجود نهايت استفاده كنند. در نظر داشته باشيد كه قيمت هتل ها در پاييز بسيار ارزانتر و مناسب تر اعلام مي شود و اين موضوع براي فصل هاي گرم سال نيز مي تواند تا حد قابل قبولي اعمال شود كافيست براي رزور تور لحظه آخري مينسك از مشاورين ما راهنمايي بخواهيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي شهر مينسك

فرودگاه بين المللي مينسك از بهترين فرودگاه هايي است كه در بلاروس قرار دارد و داراي ليست پرواز هاي مستقيم و غير مستقيم متنوعي است. طول باند اين فرودگاه حدود 3 هزار متر است. از اين فرودگاه به پكن، ريگا، وين، فرودگاه حيدر بابا علي اف، بوداپست فرانك و … پرواز هاي مستقيم وجود دارد. يك سري پروازهاي فصلي و غير مستقيم به باتومي، پالنگا، و آتن دارد كه البته ليست اين پروازها متغير است.

در سه سال گذشته سه پرواز مستقيم در ماه از بلاروس به ايران صورت پذيرفته است اما به صورت روزانه پرواز هاي غير مستقيم از ميسنك به روسيه و از آن به ايران صورت مي پذيرد و در واقع پرواز هاي غير مستقيم به ايران از اين شهر به صورت روزانه گزارش شده است.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي شهر مينسك

كليساي سنت سيمون از بهترين ديدني هاي تور مينسك محسوب مي شود كه قطعا تور توريستي مينسك بدون بازديد از اين كليساي زيبا تكميل نخواهد بود. نام ديگر اين بنا كليساي قرمز است و در سال هاي 1908 ساخته شده است. خانواده اي اشرافي دو فرزند خود را به طريقي از دست دادند و به همين دليل اين كليسا را به يادبود دو فرزند خود و به دليل علاقه به قرمز ساختند.

اين كليسا داراي دو برج آجري و قرمز رنگ است و شايد در نگاه اول نمادي از غم و اندوه به چشم بيايد. در دوره خاصي ديده شده بود كه اين محل به عنوان سينما و همينطور استوديوي فيلم تبديل شود و سپس به كاربرد اوليه خود بازگشت و در حال حاضر در تور مينسك يكي از مكان هاي ديدني و بسيار زيبا به شمار مي آيد اينطور كه مشخص شده است افراد در اين كليسا مي توانند به عكس برداري مشغول شوند و همينطور فضايي به عنوان چشم انداز به كل شهر در اين كليسا وجود دارد. در تور تفريحي مينسك براي بازديد از اين بنا مي توانيد از كارت هاي تخفيف بسيار عالي استفاده كنيد.

كتابخانه ملي بلاروس

در تور مينسك به كتابخانه ملي بلاروس سري خواهيم زد، معماري بي نظير اين كتابخانه قطعا شما را شگفت زده خواهد كرد، فرم خاصي براي طراحي آن در نظر گرفته شده است و شما يك چند ضلعي بسيار زيبا با رنگ هاي ويژه خواهيد ديد كه در تاريكي شب همچون الماس مي درخشد. ارتفاع اين كتابخانه 74 متر است و حدود 23 طبقه دارد. كتابخانه ملي بلاروس از بزرگترين كتابخانه هاي جهان به شمار مي رود و بيش از 14 ميليون كتاب را در خود جاي خواهد داشت.

بام اين كتابخانه داراي كافي شاپ و رستوران است و شما مي توانيد در چشم اندازي بسيار زيبا به كل شهر به سرو غذا مشغول شويد. در نظر داشته باشيد كه هر يك از ديدني هاي تور مينسك داراي ارزش خاص خود هستند و قطعا بازديد از هر يك مي تواند بسيار لذت بخش به نظر برسد. اين كتابخانه در فضايي بسيار جالب طراحي شده است و در تور مينسك يكي از مهم ترين مناطقي است كه بازديد از آن در الويت قرار مي گيرد شما براي ورود به اين بناي زيبا نياز به تهيه بليط نخواهيد داشت.

ميدان مشهور ويكتوري

بارها و بارها در تور مينسك تاكيد بر بازديد از ميدان مشهور ويكتوري است! اين ميدان دقيق در مركز شهر قرار گرفته است و در خيابان استقلال قرار دارد. نماد اين ميدان يك ستون هرمي شكل است كه به صورت گرانيتي طراحي شده است و داراي 38 متر ارتفاع است و در نظر داشته باشيد كه بالاي اين ميدان يك تصوير 3 متري ديده مي شود كه نماد پيروزي است كه به نوعي از مهم ترين بخش هاي شهر محسوب مي شود.

در اين ميدان يك مشعل دامي وجود دارد كه از سال 1954 تا به حال روشن بوده است و ميدان و محوطه دور آن به صورت دايره اي شكل بوده كه طبق بازسازي انجام شده در حال حاضر اين ميدان داراي شكل بيضي فرم است. ميدان ويكتوري از مهم ترين جاذبه هاي مينسك محسوب مي شود و توانسته تاريخ بلاروس را زنده نگاه دارد. در نظر داشته باشيد كه تور مينسك بدون بازديد از اين ميدان هيچ كيفيت نخواهد داشت و از برنامه اي اصلي و اساسي سفر محسوب مي شود. موضوع بعدي كه در خصوص شرايط اين ميدان مي توان به آن اشاره كرد اين است كه بازديد از آن در روز بسيار متفاوت از شب است در واقع در تايم مشخصي ديده مي شود كه دورتادور ميدان يك سري دست فروش ها هستند كه سوغاتي هاي خوب شهر را با قيمتي بسيار ارزان و مناسب به فروش مي رسانند اين موضوع سبب مي شود كه شما با چهره ديگري از شهر نيز آشنا شويد.

ميدان مشهور ويكتوري

جزيره زيباي اشك ها

جزيره اشك ها از بهترين و زيباترين بخش هاي شهر محسوب مي شود. اين جزيره منطقه اي كوچك، آرام و ساكت است كه دقيق در مركز شهر قرار دارد. در واقع در اين جزيره شما كليساي زيبايي را مورد بازديد قرار خواهيد داد كه براي سربازان بلاروسي در طول جنگ بسيار مقدس بوده است. اين جزيره دقيقا وسط يك پارك زيبا قرار دارد و توسط يك پل چوبي كوچك و نمادين جدا مي شود. معماري كليسايي كه در اين بخش قرار دارد بسيار جالب است. در نظر داشته باشيد كه بازديد از اين جزيره در تور توريستي مينسك داراي تعرفه هاي مشخصي است و شايد بهتر باشد كه بليط خود را از قبل تهيه كنيد. در تور مينسك بازديد از اين منطقه براي يك روز كامل در نظر گرفته شده است زيرا از نظر زماني بايد فرصت كافي براي بازديد از بخش هاي مختلف اين جزيره وجود داشته باشد. اينطور كه مشخص شده است جزيره زيباي اشك ها مي تواند انتخاب بسيار جالبي براي گروه هاي مختلف از توريست ها محسوب مي شود.

سيرك شهر مينسك

اين سيرك داراي رتبه بسيار بالا در ليست هنر محسوب مي شود و در زمان شوروي ساخته شده است. معماري به كار رفته براي اين سيرك انقدر زيبا و دل انگيز است كه شايد بازديد از بخش هاي مختلف آن يك روز كامل زمان شما را بگيرد. در بازديد از اين فضا بهتر است كه شب را انتخاب كنيد و البته برنامه ريزي براي آن در تور مينسك نيز زماني است كه هوا تاريك شده باشد. براي ورود به سيرك بايد بليط تهيه شود و البته باشد اين موضوع را به طور دقيق بررسي كنيد كه معمولا صف هاي طولاني براي خريد بليط داريد و راهنماي تور لوكس مينسك اين كار را براي شما انجام خواهد داد. نورپردازي هاي فوق العاده اي براي سيرك در نظر گرفته شده است كه بر زيبايي ان بسيار افزوده است.

پارك گوركي

پارك گوركي از زيباترين و جذاب ترين پارك هاي عمومي شهر محسوب مي شود كه در كنار ميدان ويكتوريا قرار دارد و تاريخ ساخت آن به سال 1800 باز مي گردد. نماي اين پارك بسيار زيبا و جذاب است و شايد از بهترين انتخاب هايي باشد كه در تور مينسك در نظر گرفته شده است. در اين پارك يك چرخ و فلك 56 متري قرار دارد كه قطعا تجربه اي بسيار عالي براي فرزندان شما خواهد بود.

پارك گوركي

مركز خريد گام

اين مركز خريد از بزرگترين و زيباترين مراكز خريد مينسك محسوب مي شود. اين فروشگاه در سال 1951 تاسيس شده است و هم اكنون تبديل به مجتمع خريد بسيار بزرگ تبديل شده است. معماري اين مجتمع بسيار زيبا است و در 4 طبقه ساخته شده است. در اين مركز خريد مي توانيد از انواع لوازم خانگي، كيف و كفش و اسباب بازي خريداري كنيد.

مركز خريد تسام

فروشگاه تسام از ديگر مراكز خريد بسيار بزرگ در خيابان اصلي مينسك است كه در سال 1964 افتتاح شده است. در اين مركز خريد مي توانيد بهترين كيف و كفش را خريداري كنيد. برند لوازم خانگي اين مركز خريد بسيار مشهور است. در اين محيط مي توانيد شرايط خريد بسيار عالي براي خود فراهم سازيد.

مركز خريد بلاروس

كمي آن طرف از مركز خريد تسام يك مركز خريد 5 طبقه وجود دارد كه طيف وسيعي از توليدات را به خود اختصاص داده است. طيف وسيعي از كالاهاي متنوع با برندهاي خاص در اين مركز خريد ارائه مي شود كه قطعا مي تواند انتخاب جالبي براي عموم افراد محسوب شود.

مركز خريد بلاروس

نكات مهم در تور مينسك

در تور مينسك بايد از بيمه مسافرتي استفاده كنيد، قطعا بايد مدارك لازم براي رزرو تور ارزان قيمت مينسك فراهم باشد. در نظر داشته باشيد كه درجه بندي خاصي براي تور مينسك در نظر گرفته شده است كه مي تواند گزينه قابل قبولي محسوب شود.

بهتر است كه سفر خود را در فصل تابستان و يا بهار انتخاب كنيد تا از جشن هاي خياباني اين شهر نهايت لذت را ببريد. رزرو اينترنتي تور آنلاين مينسك براي شما فراهم شده است اين موضوع سبب مي شود كه افراد بتوانند از طرح هاي تخفيف بسيار عالي در اين مسير بسيار استفاده كنند. در نظر داشته باشيد كه هميشه در بين گزينه هاي مشخص شده براي سفر مي توانيد موردي كه با شرايط شما سازگار تر است را انتخاب كنيد و از سفر خود نهايت لذت را ببريد. خوشبختانه در تور تفريحي مينسك تمامي امكانات به طور حتم براي شما فراهم مي شود.

منبع: تور ارزان قيمت مينسك

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 1122
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه